El Club

Som una entitat esportiva sense ànim de lucre, fundada el 09/09/19 per amics units gràcies a moltes tardes d’estiu de pilota i cistella a les pistes de la Costa Daurada.

Un club independent que no pertany a cap altre club o associació de la província, format per les noves generacions del Bàsquet Daurat, amb el que intentarem que el bàsquet de la província (bastant distanciat entre clubs) remi en la mateixa direcció.

Perquè ja saps… Tenim un somni.

Què fem?

Principalment 3 coses:

Competim amb Seniors Pro

Fem una selecció de les millors jugadores i jugadors de la Costa Daurada per a que ens representin en les principals competicions a nivell nacional.

Organitzem el Circuit 3×3 Daurat

Connectem els Tornejos 3×3 de diferents clubs de la província per alinear interessos i formar el Circuit 3×3 de referència de la Costa Daurada.

Col·laborem en Campus i Tecnificacions

Donem suport i promoció als principals Campus i Entrenaments de Tecnificació en categories inferiors, on tots els nostres socis tenen descompte.

Vols saber més?

Segueix-nos o contacta amb nosaltres a través de les Xarxes Socials.

#BàsquetDaurat

Però recorda… TENIM UN SOMNI.

i si tú també el comparteixes…

«Per una Costa Daurada sana, unida i competitiva».