Triangle Daurat 3×3

El Triangle Daurat és un circuit de 3 Tornejos de Bàsquet 3×3 organitzat pel Club 3×3 Tarraco en col·laboració amb CB Salou, Ploms-Salle Reus i CB Tarragona, que puntuen dintre d’una Classificació General que decidirà quins són els equips més competitius de la Costa Daurada.

*Cada torneig són 40€ per equip.

Categories i Premis

La Classificació General del Triangle Daurat només es comptabilitzarà en les categories Junior, Senior Amateur i Senior Pro (tant masculí com femení).

En la resta de categories la competició serà independent a cada torneig.

En cada torneig el club organitzador oferirà un trofeu als guanyadors.

Però a més a més, en les categories que opten a la Classificació General del Triangle Daurat 3×3 hi hauran els següents premis:

• Juniors: Entrades Port Aventura
  • Senior Amateur: Sopar complet Xiringuito Morabito (valorat en 100€)
  • Senior Pro: Premi econòmic de 400€

Format de competició i Classificació General

Com la majoria de Tornejos 3×3, el format de competició serà una primera fase de grups i després eliminatòries (vuitens, quarts, semis i final). Tot dependrà del nombre d’equips inscrits en cada categoria.

La Classificació General es calcularà a partir dels punts que els equips sumin en cada torneig:

• Equip guanyador: 10 punts
  • Equip finalista: 8 punts
  • Equips semifinalistes: 6 punts
  • Equips quartfinalistes: 4 punts

*En cas d’empat es mirarà la suma de la diferència de punts en el quadre final de cada torneig.

Reglament i normes de competició

Per optar a la Classificació General del Triangle Daurat, cada equip podrà comptar amb un màxim de 5 jugadors, dels quals podrà inscriure’n 4 a cada torneig.

És important apuntar-se a tots els tornejos amb el mateix nom d’equip.

Les normes de joc seran les Normes FIBA 3×3 exceptuant dos detalls:

• En lloc de 12 segons de possessió, serà la taula de cada partit la que podrà pitar «passiu» quan ho consideri (amb compte enrere de 5seg).
  • Els partits seran a 21 punts o a 12min (temps corregut).

SOM-HI! A GAUDIR DEL 3X3! A GAUDIR DEL TRIANGLE DAURAT!