Comença una nova aventura dels sènior pro en col·laboració amb AYR Tarragona

Estem molt satisfets de l’acord de col.laboració amb AYR Tarragona, que facilitarà als nostres sèniors pro masculí i femení competir a tots els tornejos del circuit català de 3×3 de la FCBQ.

També posen a disposició del club les instal·lacions del polígon Francolí, que van inaugurar recentment, amb tots els recursos necessaris per a que els nostres jugadors i jugadores puguin entrenar i materialitzar el pas endavant que volem donar aquesta temporada.

L’acord amb el Club 3×3 Tarraco ha sigut molt fàcil per la idea de totes dues parts de fer créixer el 3×3 de la Costa Daurada amb instal·lacions, equipament o promoció del nostre esport per aconseguir que cada vegada més jugadors practiquin 3×3 i el nivell de la demarcació pugi.

Aquest mateix diumenge, 22 de maig, els nostres sènior pro disputaran el primer torneig del circuit català de la FCBQ a la localitat gironina de Banyoles.

Les nostres gladiadores seran Cristina Peña, Patrícia Valiente, Ariadna Magrinyà i Marta Ferrús, les que volen obrir la temporada de 3X3 amb un bon resultat en l’àmbit català.

Els nostres sèniors masculins seran Òscar Ngomo, Artur Alaminos, Sisco Moreno i Eloi Galofré.

Per altra banda…

Ja coneixeu més de la meitat del cartell del pròxim Circuit Daurat on s’ha desvelat que les primeres seus seran Valls, Reus, Cambrils, i el Vendrell.

Aquests tornejos tindran lloc els dies 18 de juny i 2, 23 i 30 de juliol, amb els que ja podrem conèixer quins són els equips millors qualificats de la Costa Daurada.

Es farà classificació general per les categories junior i senior pro! Veure més info.

Els partits es disputaran amb regles FIBA, és a dir, possessions de 12 segons amb un màxim de 10 minuts o 21 punts i amb un valor de 2 punts pel llançament de 3 i d’1 punt pels tirs lliures i les altres cistelles.

Des del club volem agraïr el treball dels clubs i d’AYR Tarragona per unir forces i potenciar el 3×3 de la Costa Daurada.

Pròximament, obrirem les inscripcions pels primers tornejos i anunciarem el cartell amb totes les seus perquè tothom es reservi les dates!

“Per una Costa Daurada sana, unida i competitiva”.