Aquest estiu torna el Circuit 3×3 Daurat

El 3X3 torna a la Costa Daurada amb un format renovat que vol donar-li encara més importància al bàsquet al territori.

L’any passat el triangle daurat es va disputar a les localitats de Salou, Reus i Tarragona els dies 1, 7 i 8 d’agost gràcies a la col•laboració del C.B. Salou, el Ploms SalleReus i el C.B. Tarragona.

Els tres tornejos es van transformar durant aquells dies en el centre neuràlgic del bàsquet a Tarragona gràcies als més de 60 equips que es van apuntar a cada torneig. Més de 540 persones van jugar a 3X3, un esport que ja es va consolidar a les anteriors olimpíades a Tòquio 2021 i que està experimentant un creixement continu amb la creació de diversos clubs especialitzats i la creació de més tornejos.

Gràcies al treball que s’ha fet des que es va acabar el triangle daurat fins a l’actualitat, s’ha aconseguit que aquesta edició del Circuit Daurat compti amb 7 seus que s’aniran desvetllant a mesura que s’apropin les dates.

Aquests tornejos es disputaran durant els mesos de juny, juliol i agost amb l’objectiu per part del Club 3X3 Tàrraco de consolidar una Costa Daurada sana, unida i competitiva.

Durant aquest període d’inactivitat, hem estat en contacte contínuament amb els clubs del territori, per la qual cosa podem afirmar que hi ha moltes ganes de 3X3 i per això cada vegada sorgiran més iniciatives que consolidaran la marca Costa Daurada al panorama nacional de 3X3.

La col·laboració d’aquests clubs ha sigut essencial per establir un calendari estival de tornejos que estem segurs que satisfarà a tots els amants del bàsquet.

Els equips sèniors PRO masculí i femení tornaran a disputar el Circuit 3X3 de la FCBQ defensant els colors del club per tot el territori català amb el propòsit d’aconseguir millors resultats que els de l’any passat.

Tots dos equips comptaran amb noves incorporacions que anunciarem en poc temps per disputar els tornejos dels quals us unirem informant del paper dels nostres gladiadors i gladiadores.

Aquest estiu presenta una nova oportunitat per demostrar el bon nivell i les ganes de 3X3 a la Costa Daurada, per això us animem a tots a estar informats de les novetats al nostre Diari Daurat i ales nostres xarxes socials.