Zona Amateur 3×3

Aquesta secció és el valor afegit més important que el Club 3×3 Tarraco ofereix als seus socis, a través de l’organització d’una competició interna i entrenaments on poder gaudir d’aquest magnífic esport a la vegada que fas exercici i et mantens en forma.

Qui pot participar?

La pràctica de bàsquet i d’esport en general disminueix de forma significativa quan una persona passa a l’edat adulta. La missió del club és permetre, a totes les dones i homes que ho desitgin, jugar i gaudir del Bàsquet 3×3, independentment de la seva edat i nivell.

• L’únic requisit necessari per participar-hi és ser soci del club i que t’agradi l’Streetball.

Jugadors i jugadores en actiu, referents a la província i amants del 3×3 es vesteixen de curt i comparteixen pista amb els alumnes de l’escola.

On més s’ha vist això?
Aquí tots som iguals. Aquí tots som tarraquians.

Quan i On es juga?

Les competicions es disputaran a les pistes a l’aire lliure, com ha de ser, i sempre als matins en caps de setmana.

Els socis també poden accedir als entrenaments organitzats pel club entre setmana, per millorar les seves habilitats, mantenir la forma i evitar lesionar-se.

Com funciona la Lliga Amateur?

Per les competicions no cal que tinguis un equip fixe. Durant la temporada podràs anar canviant d’equip les vegades que vulguis. Inclús si alguna setmana no has pogut reunir 4 persones per formar un equip, el mateix dia de partits es completaran equips amb les persones que no en tinguin.

El 3×3 és un joc d’equip, però els punts que computen per a la classificació general de la Lliga Amateur seran individuals, tal i com ho fa la FIBA amb el seu Ranking FIBA 3×3.

Cada jugador sumarà els punts corresponents segons la classificació del seu equip en cada competició.

Estàs interessat/da en participar-hi?

Si us plau, per anar tenint una previsió d’inscripcions, escriu-nos a través del Formulari de Contacte i diga’ns si t’agradaria formar-ne part.