Seccions

L’objectiu del Club 3×3 Tarraco és principalment fomentar la pràctica de l’Streetball, per lo que treballem i entrenem per a millorar com a jugadors i com a persones, però també per a COMPETIR (amb els nostres valors).

Competicions i Escola 3×3

La intenció del Club és estar representat en els principals tornejos del nostre territori, tan en les categories inferiors amb jugadors de la nostra Escola 3×3 com en la màxima categoria amb els nostres Seniors Pro.

La competicions on el Club participa principalment són el Circuit 3×3 que organitza la FCBQ i les 3×3 Series de la FEB, però també tenim representació en molts altres tornejos del nostre territori.

Pots seguir tota l’actualitat de les competicions on el Club participa al nostre Blog.

Lliga interna i 3×3 Ciutat de Tarragona

Per altra banda, el Club també organitza les seves pròpies competicions.

La Lliga interna, només accessible per les sòcies i els socis, és una competició que es juga durant tot l’any en diferents pistes de la demarcació de Tarragona.

Pots veure tota la informació de la Lliga interna aquí.

I el 3×3 Ciutat de Tarragona és el torneig organitzat a l’estiu, el qual està obert a tothom; per jugadors i jugadores de totes les edats siguin o no sòcies del club.

Més info del torneig aquí.

Campus d’Estiu 3×3

Per últim, el Club també organitza un campus de tecnificació per millorar les qualitats del 3×3 i afrontar la temporada d’estiu al màxim nivell.

Consulta tota la informació referent al Campus aquí.