Escola de tecnificació 3×3

L’Escola del Club 3×3 Tarraco és una gran oportunitat per tots aquells i aquelles que desitgin potenciar les seves habilitats en el Bàsquet 3×3 i iniciar-se en una disciplina que serà olímpica per primer cop als JJOO de Tokyo 2020.

Què i com s’entrena?

La disciplina del 3×3 continua sent bàsquet, però amb unes particularitats que el fan molt diferent. Les normes FIBA 3×3 fan que el joc sigui molt més dinàmic i amb menys temps per recuperar-se i prendre decisions.

Es combina la preparació física, la tècnica indivual i les situacions tàctiques de joc per millorar les qualitats específiques del 3×3, que per altra banda, tenen molta transferència al Bàsquet 5×5.

A més a més, en cada sessió d’entrenament s’acaba amb simulacres de partits 3×3 amb les normes oficials FIBA, per anar-nos familiaritzant…

«Entrenar i millorar en les habilitats específiques del 3×3 és el complement perfecte per a millorar també el rendiment individual en el Bàsquet 5c5».

Qui són els entrenadors/es?

Un dels valors afegits més importants de l’escola de 3×3 del Club 3×3 Tarraco és que són els mateixos jugadors i jugadores dels nostres SENIORS PRO els que s’encarreguen d’ensenyar i transmetre tot el que saben als integrants de l’escola.

Jugadors i jugadores en actiu, referents a la província i amants del 3×3 es vesteixen de curt i comparteixen pista amb els alumnes de l’escola.

On més s’ha vist això?
Aquí tots som iguals. Aquí tots som tarraquians.

On s’entrena?

L’Streetball va néixer al carrer i, per tant, volem conservar aquesta essència. L’escola de 3×3 fa les sessions a les pistes poliesportives a l’aire lliure de Tarragona, on ens adaptarem a les condicions i ens farem més forts.

També oferim servei als clubs i escoles que volen comptar amb la presència dels nostres entrenadors a les seves instal·lacions per formar als seus jugadors en el 3×3. Enviem sempre als entrenadors que millor s’adaptin a les necessitats de cada entitat.

Estàs interessat/da en participar-hi?

Si us plau, per anar tenint una previsió d’inscripcions, escriu-nos a través del Formulari de Contacte i diga’ns si t’agradaria formar-ne part.

Som Tarraquians. Gladiadors de l’Streetball. Aquests són els nostres valors.