El Club

Som un club sense ànim de lucre, fundat el 09/09/19 per amics units gràcies a moltes tardes d’estiu de pilota i cistella a les pistes de Tarragona.

L’Streetball i el Bàsquet en general ens han donat MOLTÍSSIM, sobretot a nivell personal, i ens sentim en deute. Per això, a través del Club, volem promoure la pràctica d’una disciplina esportiva que està guanyant cada cop més practicants, que serà olímpica per primer cop a Tokyo2020 i que ja s’està professionalitzant.

També volem aprofitar per transmetre els valors tarraquians als més joves i aprofitar els beneficis tan físics com psicològics de la pràctica d’activitat física a l’aire lliure.

Som un club independent que no pertany a cap altre club o associació de la província, format per les noves generacions del bàsquet tarragoní, on de pas, intentarem que el bàsquet de la comarca, una mica distanciat entre clubs, torni a remar en la mateixa direcció.

– La Junta directiva i equip de treball

– Àrea de Socis

Patrocinadors

Poc a poc més empreses i entitats recolzen aquest projecte, les quals pots consultar a la secció de patrocinadors.

També les anem anunciant al nostre blog i Xarxes Socials.

T’agradaria recolzar aquest projecte? Escriu-nos! 🙂