Inici de 2020: Any decisiu

Fa unes setmanes, com ja havíem anunciat, el Club 3×3 Tarraco tancava l’any de la seva fundació amb el debut històric en competició oficial al 3×3 de Banyoles.

Tots els seguidors del nostre compte d’Instagram van poder seguir partit a partit els resultats, videos i imatges.

Vam caure a semifinals davant de l’equip campió, però vam tornar a Tarragona molt satisfets de l’experiència i amb ganes de més.

Tornarem. ✊🏼😉

A continuació unes quantes imatges dels protagonistes del dia.

Com es presenta el 2020

Aquest any comença amb vàries novetats que encara no podem publicar oficialment, però tan bon punt les tinguem tancades, les anunciarem.

En primer lloc estem buscant un espai privat a l’aire lliure on ubicar els nostres entrenaments tan per l’escola 3×3 com pels amateurs. Estem en converses amb els propietaris d’alguns espais i instal·lacions, però no és fàcil.

No obstant, som tarraquians i tindrem la paciència que faci falta per aconseguir-ho.

Suports confirmats

Per altra banda, després d’anunciar el nostre primer patrocinador (Bros Group), ja és oficial el suport del segon (Meta Gestió). És genial que empreses de la nostra ciutat donin suport a la nostra causa.

També tenim dues empreses més aparaulades. Però aquí, fins que no està al sac i ben lligat, amb tot formalitzat, no ens confiem. 🙂

Aviat presentació oficial

Per últim, anunciar que molt aviat podrem presentar oficialment moltes de les cares i valors que estaran darrera d’aquest projecte. Ho farem a través d’un video-presentació que esperem us agradi i doneu difusió.

«Som Tarraquians, gladiadors de l’streetball»