El Senior Pro masculí debuta en competició oficial

El proper 28 de Desembre de 2019 serà una data històrica pel Club 3×3 Tarraco, ja que el nostre Senior Pro masculí debutarà en competició oficial.

Serà a Banyoles, en la segona prova del Circuit 3×3 de la FCBQ. Una prova amb molt de nivell i que comptarà amb rivals molt durs i experimentats en aquesta modalitat.

Intentarem estar a l’alçada. Desitja’ns sort!

Vols saber quins jugadors ens representaran?

Segueix-nos per Xarxes Socials i estaràs informat a l’instant de l’actuació dels nostres 4 tarraquians enviats a Banyoles el dia 28, amb tots els resultats i les imatges, i si és possible, amb algún partit en directe!

Aprofitar també la ocasió per donar gràcies a un dels nostres patrocinadors, en aquest cas, al que dóna nom al nostre Senior Pro i que permetrà cobrir la majoria de tornejos del Circuit de la FCBQ.

Nom de l’equip: «TARRACO BROS GROUP»

Moltes gràcies companys de Bros Group!

PD: L’inici de l’activitat del club està prevista pel primer trimestre de 2020. Seguim treballant i lluitant per a que aquesta il·lusió segueixi endavant, i sobretot, per compartir-la amb tots vosaltres a través de l’Escola 3×3 i la Zona Amateur. No està sent fàcil, però cada cop som més persones implicades i motivades, per lo tant, només és qüestió de temps.

Això només és el principi…
Som Tarraquians, Gladiadors de l’Streetball.