Entrenaments 3×3 amb la URV

És un orgull anunciar el nostre acord de col·laboració amb la Universitat Rovira i Virgili.

El Club organitzarà entrenaments de Bàsquet 3×3 els dimarts a les 17:30h a les instal·lacions de la universitat, on es treballarà la tècnica i la tàctica individual i es practicarà amb les normes del Reglament FIBA 3×3.

A qui va dirigit?

És una activitat oberta a tothom.

El millor de tot és que en aquests entrenaments S’HI POT APUNTAR TOTHOM que sigui major d’edat. Ja siguis estudiant o no i tinguis l’edat que tinguis, pots formar-ne part i gaudir de l’essència del Bàsquet 3×3 de la mà d’un dels nostres jugadors del Senior Pro.

*Els estudiants que siguin membres d’EsportsURV tindran un descompte especial, però aquests entrenaments són una activitat assequible per a tothom!

Vine a gaudir del 3×3 de la mà del nostre club i la URV.

Vols saber com apuntar-te?

Contacta amb nosaltres.